بن گورین دستور مسموم کردن آبها را داد

افشای جزئیات جدیدی از جنایت اسرائیل در سال ۱۹۴۸

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس:

وضعیت کرانه باختری متشنج است | انتفاضه جدید قوی‌تر خواهد بود

معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در سخنانی درباره جنایات روزهای اخیر رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ ها به این رژیم هشدار داد و تاکید کرد که مقاومت درحال تشدید است و نشانه‌هایی از شکل‌گیری انتفاضه جدید وجود دارد.
کد خبر: ۱۳۸۱۷۵۵

به گزارش جام جم آنلاین، «صالح العاروری» معاون رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس اظهار داشت: کرانه باختری در وضعیتی متشنج قرار دارد و مقاومت در آن درحال تشدید و افزایش است.

وی گفت: اینکه نیروهای مقاومت دوشادوش یکدیگر می‌جنگند و در کنار هم به شهادت می‌رسند نویدبخش انتفاضه جدیدی است که قوی‌تر از انتفاضه‌های قبل بوده و در آن یک ملت واحد و متحد در مقابل رژیم اشغالگر صف‌آرایی خواهند کرد.

العاروری همچنین تاکید کرد: نمودار مقاومت سیر صعودی دارد و همین منجر به نگرانی دشمن شده است و نبرد با دشمن تنها با مقاومت مسلحانه قابل حل است.

وی در بخش دیگری از اظهاراتش درباره هماهنگی امنیتی میان تشکیلات خودگردان و رژیم صهیونیستی نیز افزود: دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری نیروهای مقاومت را تحت تعقیب قرار می دهند و سلاح آنها را مصادره می‌کنند.

العاروری در ادامه از مقامات تشکیلات خودگردان خواست تا تصمیم راهبردی را برای متحد کردن صفوف ملت فلسطین و ترسیم یک مسیر استراتژیک برای مقاومت اتخاذ کنند.

منبع: ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها